no puc am el meu germa un dia el matare
hola!!
mireu em porto a mort amb el meu germa i els meus apres semrpe em foten ami la bronka per ex. laltre dia estavem discutin ell em va tirar unes tisores i yo lis vaig tirar a ell i que va apsar? dons que la bronka se l'emporta la nena de la familia i aixi en tot yo e intentat parlar am els meus pares pero no fan res al respecte
que puc fer perk no sigui tan pesat?? (som bessons
InterPersonal

Hola Swagera!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
A vegades, i especialment a l'adolescència, pot passar que no "suportem" als nostres germans i que estiguem constantment barallant-nos... però és temporal. És important que intentis fer tot el que està en les teves mans per no barallar-te amb ell, com? Doncs si et provoca, tu no li segueixis el joc, compte fins a deu o canvia d'habitació, vés a algun lloc on puguis estar tranquil·la sense que et molesti. Encara que et costi, prova-ho, veuràs com tot millora.
Per altra banda, podries tornar a parlar amb els teus pares, però hauries de buscar un moment de tranquil·litat, no tot just quan hàgiu acabat de discutir, perquè aleshores no té el mateix efecte. Busca aquest moment de calma i explica'ls com et sents.
Per últim, esperem que amb el temps la relació amb el teu germà millori. És fantàstic tenir germans i convertir-los en els nostres complisses! ;)
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat