em sento malament....
Hola adolescents,
Ja fa un mes que no estic passant pel meu millor moment amb les amigues, ens barallem molt i penso que em volen fer el buit. La mare d'una de les meves "amigues" (de la que m'insulta) diu que m'he de canviar d'institut i que jo ja trobaré altres amigues en un altre lloc.
Per altra banda tinc dues amigues més que si que crec que em volen. Pero a vegades vaig snaps d'elles dues amb les altres que m'insultaven.
Què puc fer?
Mercii <3
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
La situació que ens expliques no és fàcil, ja que no és gens agradable sentir-se exclòs del grup. Potser t'hauries de plantejar si aquestes amigues són amigues de veritat o no. Sabem que és difícil i que pot ser dolorós, però una bona amistat ha de fer-nos sentir millor amb nosaltres mateixos.
Parla amb aquestes amigues amb les que et sents més còmode i explica'ls com estàs i com et sents. En funció de la seva reacció, podràs decidir si apostes per aquesta amistat, o prefereixes conèixer gent nova amb qui tinguis més coses en comú.
Una abraçada!
www.consultajove.cat