possible anorexia??
Hola adolescents, ja fa un temps que no em noto contenta amb el meu cos i em vull aprimar. Tothom em diu que des de que vaig sortir de l'hospital (hi vaig estar un mes) estic més maca així prima. Jo em vull aprimar per això. També estic tenint uns quants problemes amb les amigues (separacions...) i el meu caràcter ha empitjorat.
Tothom em diu que els pantalons em van molt més grans que abans. Vaig passar un temps provocant vòmits i ja no sé que fer...
No estic contenta amb la meva vida...
Ajudeume! Petons adolescents!
Sara Bujalance

Hola auryner27! Em sap molt greu per tot el que estàs passant: hospital, separacions d'amistats... Tot això és molt dur. De fet, pel que dius sembla que està patint una anorèxia. La trampa de l'anorèxia és intentar fer-te creure que si aprimes et sentirà millor, però només és això: una trampa perquè és mentida, si aprimes no et sentiràs millor. Al contrari, com més avanci la malaltia pitjor estaràs tu. El que has de fer per aconseguir sentir-te bé és parlar amb els pares i demanar-los ajuda. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és imprescindible que ho facis per poder recuperar la teva vida. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i els teus pares volen ajudar-te tal i com voldries ajudar-los tu si ells tinguessin un problema. Molts ànims i molts petons!!