estic en un lio!!
Hola! Estic amb un noi, que ja portem 6 mesos junts i l'estimo molt, pero no se si encara m'agrada el meu ex(que va ser el meu primer amor i vem estar una mica més d'un any junts). Jo i el meu ex vem tallar fa 1 any pero seguiam sen amics i amb el temps vem ser amics amb roce. Durant un temps ens vem enfadar i vaig coneixer al meu nòvio i ara torno a parlar amb el meu ex i avegades es molt carinyos amb mi i quan estic amb ell em sento molt bé, pero no se si el vol algo amb mi perque es un tiracanyes i jo no se que sento per ell ni tampoc se que sento amb el meu novio.
Els estimo als dos i no se que fer, ayuda si us plau!!!:(
InterPersonal

Hola Andrea,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Pel que ens expliques estàs en un moment de forces dubtes, no? Nosaltres no podem saber quins són els teus sentiments, això només ho pots saber tu. És possible que no estiguin del tot clars i per això tinguis tants dubtes.
Espera't uns dies i observa't. Intenta saber què t'agrada de cadascun dels nois, i també fes una llista mental (o escrita) del que t'agradaria que tingués la teva parella ideal. Sabem que ningú és perfecte, però aquesta llista et pot ajudar a veure quines característiques són les que esperes en una persona.
Intenta ser honesta amb tu mateixa i també amb aquests nois. No et quedis amb el teu nòvio únicament per por a quedar-te sola, ni tampoc tallis amb ell només per recuperar el teu ex. Una relació ha de funcionar per sí sola, avalua si et sents bé amb ell, si t'agrada, si t'hi sents còmode i si al seu costat et sents especial... i potser tindràs més informació per prendre una decisió que t'ajudi a estar bé!
Una abraçada!
www.consultajove.cat