Depressió
Ahir la meva parella i jo vam decidir acabar amb la relació que teniem. Jo m'ho vaig prendre molt a pit, perquè quant volia dir que volia acabar la relació no deia aquestes paraules directament. Plorava i li tremolava la veu. Jo sabia el que volia dir, però en aquell moment ens costava acceptar-ho. Quant vam acabar de parlar vam marxar, però a la poca estona la vaig trucar i va agafar-me el telèfon encantada. Vam continuar parlant sobre nosaltres i ella plorava. Vaig decidir parlar amb les seves amigues. Elles van dir-me que estava destrossada i que si hagés tallat amb mi perquè no m'estimés no estaria com està. Van dir-me que si estava així es per que encara m'estimava. Jo vaig començar a menjar-me el cap del per què vam tallar si ens estimem.
Ara estic en una depressió enorme i no se que fer. No tinc ganes de res. Quant perds una persona com ella es un pal molt dur. De totes maneres se de primera mà que encara m'estima, vull recuperar-la però estic insegur i confós.
Com puc fer per superar el aquest cop de perdre-la i tornar a recuperar el seu amor poc a poc?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Sergi! Sóc l'ELisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pel que expliques sembla que no van quedar clars els motius de la ruptura. És molt important que en pogueu parlar i sincerar-vos. Tens dret i teniu dret a deixar clars aquests punts i deixar clar si hi ha possibilitat o no de solucionar-ho d'una altra manera que no siguid eixant la relació. Si ella decideix que ja està ho hauràs d 'anar acceptant per dur que sigui: entenent que has d'acceptar alguns moments de dolor i nostàlgia, distraien-te moltíssim, parlant-ne de tan en tan si et va bé, fes esport que ajuda atreure emocions, etc. Però abans de tot que et quedin clar els motius i que et quedi clar si hi ha ganes d'intentar solucionar-ho! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat
InterPersonal