Visc amb por a engreixar.
Si us plau necessito ajuda..
és que ja no sé què fer... no paro de menjar porcaries per la nit... tinc molta por a engordar.. tant aprimo com engordo.
Durant el dia menjo poc per vigilar i a la nit em menjo kilus de nutella, galetes, cereals, llet, cola cao, etc.
després em penedeixo molt, a vegades vomito, però com ja vaig al psicòleg em diu que no ho faci, que si el final acabo menjant a la nit, que pari quan abans millor i que sobretot no vomiti..
però és que és molt difícil i jo vull aprimar,... és que estic apunt de pesar 67 ara mateix, i hi ha dies que peso 63 (faig 1.70) i molt abans havia pesat 80 i em fa molta por...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, imagino que ho estàs passant malament i em sap molt de greu. La millor manera d'evitar menjar de forma excessiva a la nit és menjar suficient durant el dia. A la nit t'agafa tanta gana perquè, pel que dius, durant el dia menges massa poc, i això és precisament el que et porta a descontrolar-te a la nit. Fes 5 àpats al dia (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí (o sigui, un segon esmorzar al cole), i 1 a mitja tarda (berenar)), de manera que menges cada 4 hores aproximadament. Fes bé els àpats, suficients i sense quedar-te amb gana, sobretot els principals. D'aquesta manera evitaràs l'ansietat a la nit. I, molt important, si ja vas al psicòleg parla amb ell sobre com et sents, ell/a t'ajudarà a sentir-te millor i a superar aquesta situació. Molts ànims i molts petons!!