REBUIG OBVI
Bueno, és una gran tonteria escriure això, pero ho he de dir. Hi ha un noi, que m'agrada molt, és un any més gran, ens coneixem fa un any i poc mes, i bueno, ens parlavem i tot, quedavem i ja... Em vaig enterar que ell estimava una altra noia, i jo li vaig dir que l'estimava a ell. Ara fa uns dies, el vaig obrir per whatsapp i li vaig dir tot el que sentia, va ser horrible, em va contestar que ell volia abans, ja no i més excuses. Odia m'aixeco del llit pensant "quina merda" i ndio això, estic borde amb tothom i a sobre l'he de veure a l'institut, ho passo fatal i cada o tinc bones expectatives del futur. Estic el que es diu, deprimida. No puc més, cada dia és pitjor que l'anterior i no suporto veure que no m'estima quan jo si que l'estimo a ell. I sé que l'estimo perquè no he sentit aixo amb ningu més, amb ell tot era diferent, sense liarnos ni agafarnos de la ma ni res em feia sentir coses increibles, en canvi amb altres que sí que he passat al contacte fisic no he sentit ni la meitat del que sentia amb ell. No puc més, ajuda. Jo vull seguir lluitant per ell encara que ell no vulgui res, diuen que l'esperança es lultim que es perd, i jo ja l'he perduda. Però no ho vull superar, vull seguir aferrada a algo impossible, i és un amor que mai morirà. Ho sé. Ajuda sisplau, estic molt desesperada, SI US PLAU CONTESTEU RAPID, NECESSITO UNA SOLUCIÓ. Gràcies.
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Diuen que el desamor pot arribar a ser molt dolorós i pel que tu expliques, ho estàs vivint en primera persona. No és fàcil veure com la persona que estimes no et correspon i és molt natural que et sentis com descrius.
Ara bé, per poder-te ajudar cal que tu també vulguis estar millor. Sembla que tens una lluita interna entre voler estar bé (i abandonar tot aquest patiment) i seguir lluitant per aquest amor no correspost.
Nosaltres no podem decidir per tu. Però si vols deixar de sentir-te així, potser hauràs de començar a tancar aquest capítol de la teva vida i passar pàgina. Intenta posar distància entre vosaltres, tan física (intentar coincidir el mínim en diferents llocs) com virtual (deixar de seguir-lo a les xarxes socials).
Quan sentis que estàs molt trista, pots escriure o fer alguna cosa per poder buidar aquesta emoció (pintar, dibuixar, ballar, cantar, plorar....), però després fes alguna cosa que t'agradi (com mirar una sèrie, estar amb les teves amigues o sortir a fer un passeig). Veuràs com et sentiràs molt millor!
Has de prendre una decisió, està a les teves mans. Sabem que és difícil el que et plantegem, però has de mirar quina de les dues opcions et portarà més malestar en un futur...
Una abraçada molt forta!
www.consultajove.cat