Pentinat
holaaa!
En primer lloc: sóc una noia de 12 anys, el cas es que desde petita la meva mare em feia: cues al cabell,trenes,clips, pinces,cintes...etc
Però,ara que ja sóc gran, tothom del insti porten els cabells sueltos. En canvi jo,no.
Li he comentat a la meva mare i diu que sempre em pentinarà ella perquè diu que jo sóc la seva "princesa" i que m'estima molt i que si vaig amb el cabell suelto no veig res...bla,bla,bla...
Bueno, que jo no vull portar més tonteries d'aquestes al cabell! Que ja sóc gran! Ja és hora de deixar de ser una nena petita!
Resumin...què puc fer per convèncer a la meva mare per no portar pentinats de nena petita?
Ajudaa❤️💓😘😘💚💚💚💕💕💕❤️
InterPersonal

Hola Sensenom07,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que et sentis així, no és fàcil per una mare veure com la seva filla va creixent, i totes dues us heu d'adaptar a aquests canvis.
Pots provar de parlar amb la teva mare i fer-li propostes noves de pentinats (que a tu et semblin més adults). Actualment hi ha moltes noies que els agrada portar els cabells recollits (amb una trena al costat, una trena d'espiga, cues altes, semi-recollits...), busca els que més t'agradin i fes-li la proposta!
Per altra banda, potser hauràs de començar a pentinar-te tu sola. Podeu arribar a un acord i que ella et pentini un parell de dies a la setmana (segurament a la teva mare li encanta aquesta estona que esteu juntes i no la vol perdre!). Així, també serà la manera que tu aprenguis a cuidar-te el teu cabell i a fer-te els recollits que necessitis i et vinguin de gust.
No tinguis por, sigues clara amb la teva mare i veuràs com ho entendrà!
Una abraçada!
www.consultajove.cat