El noi de la meva dreta
Fa poc que em van cambiar de lloc amb un noi que no em queia molt bé. Ell es el novio d'una gran noia que a més de maca es bonisima gent i un tros de pà. Poc a poc aquest noi i jo em començat a fernos més amics, ara fem bromes, ens ajudem... (tot aixó dins de l'escola)
No sé que passa ultimament que es com que estem extranys. L'altre dia una noia em va donar un cop de broma i ell es va aixecar i la var mirar amb mala cara i molt seriós, també va dirme una cosa molt a prop de la meva cara, susurrant... jo intentaba ajunyarme una mica ja que em donaba vergonya i per ultim va possar el seu meu junt al meu sota la taula, es una tonteria, i suposo que ho va fer sense voler, però la questió es que no volia separar el meu peu del seu i vaig moure'l per que el s'adones de que no era la cama de la taula si no que el meu peu i l'unic que va fer es apropar-lo més. Sé que es una tonteria...pero sóc l'unica que pensa que aquest comportament es extrany... no se si em va a omençar a agradar o si jo també li començo a agradar a ell... m'estic tornant boja amb aquest assumpte.
InterPersonal

Hola Azeta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
A vegades és difícil interpretar les senyals que ens envien els altres, oi?
Nosaltres no podem saber què sent aquest noi per tu, i potser t'hauries de centrar primer en el que sents tu, no?
Les relacions d'amistat i d'amor tenen una línia molt fina, i a vegades és difícil saber què sents per una persona. Espera't uns dies i ves observant com evoluciona tot. Si t'hi sents a gust, si t'agrada o si simplement passes bones estones amb ell. Dóna't uns dies per aclarir els teus sentiments.
Un cop sàpigues per on navegues tu, ja decidiràs quins passos vols fer ;)
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat