menjar
Hola! Mira t'explico.
No puc parar de menjar.. sempre quan estic fent deures o algo penso en menjar.. xocolata, galetes.. Jo no vull però nose perquè però és com si el meu cervell m'obligues. Medeixo 1.55 i peso 48kg.. No se si es molt o poc però faig molt esport. Faig futbol, casi cada dia a correr etc.
Ajudeu-me:( ara que s'apropa l'estiu..
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé, així que no t'amoïnis! No necessites aprimar, pots estar tranquil.la. Pel que fa al "picoteo" el millor que pots fer és fer 5 àpats al dia (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda), de manera que mengis cada 4 hores aproximadament. D'aquesta forma el teu cos anirà rebent energia de forma progressiva i no necessitarà "picotejar". També és important que facis els àpats menjant suficient, sense quedar-te amb gana, per evitar arribar al següent àpat morta de gana. Si veus que tot i menjar suficient i en 5 àpats et continua venint el "picoteo" parla amb el metge, ell/a et pot orientar. Molts petons!!