amor o atracció
Porto dos anys amb la meva parella, tinc 17 anys i estic amb un noi més jove, clar tot ho hem après junts. Però fa messos vaig conèixer un noi i va començar una atracció molt forta vam parlar per whatssapp i bueno, va llençar indirectes de liar-nos res de relació, li vaig confesar a la meva parella que parlava amb aquest noi i ho vam deixar i vam tornar al dia següent perquè el trobava a faltar i no podia estar sense ell, tot anava bé fins que vaig tornar a veure al noi, el vaig eliminar de totes les xarxes socials, i a part el rotllo d'aquest noi va insultar i de més.. i ara ens creuem i no se els meus sentiment per què si no m'importara no li donaria voltes al cap, però necessito ajuda, consell... gràcies
InterPersonal

Hola nikini,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A vegades els sentiments no són clars i necessitem un temps per aclarir-nos i saber per on passem. Quan una relació porta molt temps, és natural que et puguis fixar en una altra persona i que sentis aquesta atracció.
Sembla que tu ja has fet una aposta per la teva relació i has posat totes les barreres per intentar allunyar-te i oblidar-te de l'altra persona. Així que et felicitem! Evidentment, no es pot oblidar aquesta sensació d'un dia per l'altre, però com menys importància li donis a aquesta sensació, més fàcil serà que passi a ser una "anècdota".
Però si veus que continua i s'intensifica... potser hauràs de valorar una mica més a fons la teva situació actual.
Una abraçada!
www.consultajove.cat