dieta estiu
Hola!!! Volia preguntar, que pasa si per exemple, a la meva dieta fica que he d'esmorzar 30 gr de cereals, un got de llet i fruita, i a mig matí un entrepa petit. Al meu institut hi han dos patis, i normalment esmorzo a casa el entrepa i la llet, i al primer pati menjo una barra de cereals i al segon una poma. Diguem que cambio el ordre del matí, això afecta??
Pd: les barretes engreixen?? Gracies!!!
Sara Bujalance

Hola bloodymary! No importa l'ordre dels aliments al llarg del dia. El que sí és important és que facis tots els àpats (els 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris). Fas molt bé de menjar en tots dos patis, és la millor manera de proporcionar energia de forma progressiva al cos. Això afavoreix una bona salut i un bon manteniment del pes. Pel que fa a si les barretes engreixen o no, pensa que tots els aliments engreixen perquè tots porten calories (menys l'aigua), per això és tan important fer una alimentació equilibrada. Així que menja-les tranquil·la, les barretes de cereals són una bona opció per un àpat complementari, però si no vols avorrir-te ves variant, també pots fer un grapat de fruits secs, o una altra fruita, per exemple. Molts petons!!