Cor dividit
Hola!
Tinc un problema.
Des de fa molts anys que em va estar agradant un noi. Com era el meu amic i al final es va enterar de que em molava, vaig haver de fer que em deixés de molar. Crec que mai m'ha acabat de molar del tot, ja que ell també va sortir amb la meva millor amiga i durant aquest temps cada vegada que s'abraçaven, es feien petons,... em feia una mica de mal.
Per oblidar-lo, crec que em va començar a molar un altre noi, del qual ja us en vaig parlar (http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/25537) i crec que ara em molen els dos a la vegada, ja que a vegades quan veig a un m'agafen les papallones amb 'altre també.
hi ha moltes coses que un noi té i l'altre no:
1r:
- Té la meva edat
- El conec des de la molts anys
- Tinc més possibilitats amb ell
- No és tant madur com l'altre, ja que es fa massa el xulo
- No tinc possibilitats amb ell (ja em va dir que jo a ell mai li podria molar pk era la seva amiga :( )
- És prou carinyós, amable i es preocupa per mi
- FÍSIC: quan m'abraça/em toca em posa bastant ;) però no és gaire guapo
2n:
- És tres anys més gran que jo
- Sempre es preocupa de que estigui bé
- No tinc possibilitats amb ell
- FÍSIC: és bastant guapo
Em podeu ajudaar?
Qui creieu que m'agrada?
InterPersonal

Hola LiBaSa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per tornar-nos a escriure i per la confiança!
A vegades pot passar que ens agradin dues persones al mateix temps, però de mica en mica la balança va decantant-se cap a un dels dos. Nosaltres no podem dir-te quin dels dos t'agrada més, això ho has d'anar descobrint tu a poc a poc.
Està molt bé el llistat que has fet de pros i contres de cada un d'ell i t'ha d'ajudar a tu a veure quin dels dos t'agrada més. No tinguis pressa! Nosaltres no podem decidir per tu. Et recomanem que vagis coneixent-los millor a tots dos, comença per establir una bona amistat amb ells i no forcis els sentiments, veuràs com amb el temps t'aniràs aclarint!
Una abraçada ben forta i ja ens mantindràs informades de com evolucionen els teus sentiments! :)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat