que puc fer
Hola adolescents!
Fa un temps vaig fer una consulta dient que magradava un noi
i que ell ho sabia pero que no sabia que fer. Total, que avui
li he demanat sortir i mha dit que mestima molt com amiga
pero no com a novia i que no vol espatllar la nosta amistat.
el problema es que no puc estar alla amb ell ja que va a la
meva classe sense poguerli donar un peto o dirli que lestimo.
com puc fer que sen adoni que lestimo i que no mafecti tant veurel
petons i gracies :D
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot felicitar-te per la valentia que vas tenir! No és fàcil dir-li a algú els teus sentiments i tu ho vas fer!
Ara bé, la seva resposta no va ser la que t'hagués agradat i això fa mal. Hauràs de respectar-ho i entendre que ell no sent el mateix que tu, per molt dolorós que sigui. Intenta posar una mica de distància i evitar fixar-te tant en els seus moviments. Centra't en les teves amigues i en fer coses que t'agradin.
Veuràs com mica en mica aconseguiràs estar millor.
Una abraçada!
www.consultajove.cat