Soc lesbi?
A veure... Una cuestió que fa uns dies em ronda pel cap...
A mi tota la vida m'han agradat els nois, però fa gairabé 1 any, a unes festes, em vaig liar amb dues noies.
No se si era perquè volia provar-ho o perquè anava borratxa.
El cas es que ara tinc un enrenou mental...
Ultimament em fixo molt amb les noies i fins i tot i ha vegades que em masturbo pensant en noies... Pero el que vuy es un NOVIO (noi).
Aixó es que soc bisexual? o soc lesbiana? O es una confusió?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
L'adolescència és una etapa plena de dubtes i aprenentatges. És molt lògic i habitual que en algun moment puguem dubtar sobre si ens agraden els nois o les noies. De totes maneres parles d'excitació i no d'enamorament, i el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem i no amb qui ens excitem.
No passa res perquè tinguis dubtes. No cal forçar res ni donar-hi massa voltes. De mica en mica aniràs veient si t'agraden més les persones del mateix sexe o del sexe contrari. No pateixis!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat