La meva amiga s'en va :(
Hola, aquest any vaig entrar a 1eso i he conegut a molta gent impresionant.Una nena que no coneixia ara em cau molt bé peró m'ha dit que es canviarà d'escola per que els seus pares volen canviar de pis. Teniu algun consell que em pugui ser útil per superar això??? És molt bona noia i no vull que s'en vagi...
Gràcies i petonets :)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A vegades és dolorós separar-se de persones que han estat importants i no és fàcil de portar. Per sort, actualment tenim moltes eines per mantenir la comunicació malgrat la distància! Si vols, fes-li algun tipus de carta de comiat i d'agraïment. Podeu quedar durant l'estiu i així enfortir la vostra relació, de manera que durant l'hivern us sigui més fàcil mantenir-la.
Tingueu present que a vegades la vida ens regala aquests cops de sort! Aquestes persones que apareixen a la nostra vida i que, tot i que s'hi queden poca estona, acaben sent importants per nosaltres! I ho hem de saber valorar!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat