No me'n puc oblidar pffff :(
Hola! primer de tot, m'agradaria que aquesta publicació fós anònima si us plau...
Fa 5 mesos vaig anar a un campament, i vaig coneixer a un nen, ens vam fer MOLT, MOLT amics, però res més. Cada cop que xarrem pel whatssapp o pel facebook em poso molt trista, fins i tot de vegades ploro. Me'n adono de que ara que em passa aixó, es molt possible que m'agradés. El problema es que no hi ha cap manera de veure'l, viu a 8 hores i mitja del meu poble :'(
No havia sentit aixó per cap noi, i ara que per fi ho noto, no el podré veure mai mes...
Algun consell per oblidar-lo?
Gràciesss
InterPersonal

Hola ainaaa!!! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Bé, evidentment hi ha algunes dificultats en veure'us. De totes maneres pots seguir l'amistat amb ell, encara que tenir-hi una relació podria ser complicat. Intenta espaiar més el contacte amb ell si creus que això et beneficiarà. A vegades necessitem una mica de distanciament per oblidar a algu important. Per altra banda, centra't en la teva vida i els coses que t'agraden: omple el teu dia a dia d'activitats i queda amb gent amb qui estiguis còmode. Mira a veure què pots anar fent per omplir les diferents àrees de la teva vida i centrar-te en tu ( amics, hobbies, estudis, família, temps per tu ,etc). A poc a poc i dia a dia aniràs veient que pots recordar-lo i parlar-hi sense sentir tan dolor. Està a les teves mans! Eli Aulet www.interpersonal.cat