Ns k fer
El pasat cap de setmana em vaig liar amb un noi i se que no el tornaré a veure. El problema és que jo tenia novio però vaig caure en la tempació i em vaig deixar portar ja que aquest noi em cridava bastant l'atenció i pel que semblava jo a ell també, però cap dels dos voliem res serio. Em sento bastant malament per el meu novio i no sé que hauria de fer, ara mateix no sé si l'estimo com l'estimava avans per què sinó no li hagues fet això. Ell no sap res del que va pasar i tampoc vui que ho sapiga perquè s'ho agafaria malament i no vui ferli mal. Se que tardareu un temps acontestarme el consultori així que em servirà per pensarm'ho be. Si hus plau doneume algun consell sobre el que hauria de fer.
InterPersonal

Hola Danones!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Fa dies que vas fer-nos la consulta i esperem que t'hagin servit per pensar i reflexionar sobre els teus sentiments cap aquesta persona.
No podem canviar el que va passar i tu mateixa has de valorar si vols apostar de nou per aquesta relació que tens actualment, o bé tens dubtes sobre els teus sentiments i prefereixes deixar-ho de moment. Nosaltres no podem decidir per tu, però sí que et podem recomanar que siguis sincera amb tu mateixa, amb el que sents i amb el que vols. Pensa que estan en joc els sentiments de l'altra persona, per tant has de ser valenta i prendre una decisió (seguir amb ell o no).
Facis el que facis esperem que tot us vagi molt bé a tots dos!
Una abraçada ben forta bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat