Amic amb problema
Hola!! Gràcies per fer un consultori!!
El cas es que hi ha un nen de la meva classe que em fa molta pena perquè ell és: mal estudiant,gordo, la seva mare també és gorda, sempre està amb el mòbil, no fa res d'esport,a classe passa de tot, no estudia, no fa els deures...etc
D'altra banda, té coses posititves: és simpàtic i divertit
Es un nen que em fa pena i m'agradaria ajudar-lo però, d'altre banda, la gent pensaria que m'agrada. Els professors el renyen i li fiquen partes i puf... M'agradaria ajudar-li de tot cor i en tot però no vull que la gent pensi que m'agrada. A més, ens caiem bé, tenim bona relació però...nose què fer.
Avegades li explico el que està malament i bé, però ell semmpre fa les coses malament a la seva manera...llavors ell em diu "deixa'm en pau nena" En el fons se que em diu gràcies, però el seu carácter no és molt bo i nose que fer perquè sigui millor persona.
Els companys i companyes de la classe li insulten i a mi em fa cosa defensar-lo. Em fa molta pena,la veritat. Nose què fer!😭
Què puc fer per ajudar a un noi sense que els meus amics pensin que m'agrada? Gràcies per l'atenció,petons!!😘😘😘
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per escriure'ns! :)
Diu molt de tu que vulguis ajudar als que ho necessiten. De totes maneres, a vegades resulta difícil ajudar a algú que no vol ser ajudat. Has de tenir molta paciència! També has de saber que voler ajudar algú no implica que t'agradi, ni de bon tros. Per tant, no facis cas als comentaris de la resta de companys, encara que et costi, tu fes allò que creguis que has de fer. Si et fan algun comentari respecte a si t'agrada, tu simplement digues la veritat.
Si creus que aquest noi ho està passant malament i a més els teus companys l'insulten, estaria bé parlar amb els teus professors, perquè també puguin donar-li un cop de mà! Ningú es mereix que el tractin malament!
N'estem segures que la teva ajuda li anirà molt bé a aquest noi. Molts ànims i segueix així bonica!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat