No se que fe !!
Hola soc una noia de 17 anys i la meva amiga sempre s'enfada amb mi perque diu que sempre lligo amb els nois que a ella li agraden o amb els seus ex de veritat que jo no fai res els hi parlo com a totom pero ella considera que lligo amb ells i no se que fer ens em enfadat varies vegades per aquest tema i ja no se que fer necesito un consell que hauria de fer?
InterPersonal

Hola Aniri!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Doncs el millor que podeu fer és parlar-ne amb tranquil·litat, no tot just quan us trobeu en una situació en la qual ella s'enfada amb tu perquè estàs parlant amb algú, ja que aleshores no serveix de massa. Busca un moment de calma i parleu-ne des del respecte. Si sou bones amigues, podeu confiar una amb l'altra i buscar la manera de no estar discutint constantment per aquest tema. Pregunta-li què és el que la molesta exactament, en quines situacions es dóna, etc. Explica-li les teves intencions i busqueu algun senyal que només sapigueu vosaltres per quan alguna de les dues se senti malament pugui fer-li a l'altra així parlar-ne sense que la cosa vagi a més, què et sembla?
Esperem que pugueu tenir aquesta conversa i que la vostra relació millori!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat