Trista, necessito ajuda...
Hola! Fa anys que he tingut dos millors amics (un noi gay i una noia). Jo amb el meu amic estem junts casi sempre, i ell em té més confiança a mi que a ella, però un dia ells dos van quedar sols perque jo no podia. Total, que la meva amiga va agafar confiança i va dir-li al meu amic coses "dolentes" sobre mi. Es a dir, no dolentes com per deixar de ser amiga seva, però si petits detalls que jo personalment prefereixo que em diguin a la cara abans d'enterar-me per una altre persona.
Ara la nostra relació es una mica estranya, perque fingeixo que no sé res i continuo normal com sempre, però no sé que he de fer... No li puc dir que sé que opina aixo de mi i que m'ho podia haver dit perque sinó, trairé al meu amic al que ella li va explicar això, però tampoc vull estar fingint que no passa res perque a mi no m'agrada. Que he de fer? Agraïria que em responguessiu siusplau... gràcies
InterPersonal

Hola Noia22!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Entenem com et sents i no deu ser fàcil trobar-se en aquesta situació. Podries parlar amb el teu amic i dir-li que des que et va comentar el que la teva amiga li havia dit que et notes una mica estranya i amb la necessitat de parlar amb ella, a veure què et diu ell. Potser et dóna permís o accepta que puguis mantenir aquesta conversa amb ella, sempre des del respecte, per aclarir aquestes petites diferències que teniu. D'aquesta manera no sentiràs que estàs traint al teu amic, ja que n'heu parlat abans.
Esperem haver-te pogut ajudar una mica!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat