estic gorda? esque estic molt preocupada:((((((
Hola, medeixo 1,61 i peso 55kg, estic gorda? esque em sento molt acomplexada de cames i em veig gordissima, no em diguis que haig d'acceptarme tal i com soc perque aixo ja ho he intentat i no hi ha manera, odio les meves cames moltissim i nose que fer, quan intento fer exercicis o menjar sa per aprimar m'és impossible i em deprimeixo molt, a mes, les meves amigues tenen uns cuerpazos que te cagas i jo aqui que donc pena amb aquestes cames asqueroses:'( necessito ajuda, quin és el pes ideal per a l'eda de 15 anys i per 1,61m? siusplau necesito que em contestis estic desesperada...
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar res! El teu cos ja està bé, el que necessites és aprendre a valorar-te de forma positiva. Sé que és difícil aprendre'n, però es pot aconseguir. Fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu (pots demanar ajuda a amics i familiars), donat permís per tenir defectes i equivocar-te com tothom, creu-te una persona digna de valor i amor (tothom ho és tingui el cos que tingui), rodejat de gent que et faci sentir bé, i NO et comparis amb ningú. Cada persona i cada cos són diferents. I recorda que la única manera de mantenir un bon pes és menjar equilibrat i fer esport habitualment. De fet, fer esport és una bona manera de treballar el cos. Si vols treballar cuixes en concret, fes bicicleta, step, patinatge i/o aquests exercicis:
Pel que fa al pes ideal, no n'hi ha un específic pels 15 anys amb 1,61 m. perquè cada persona té el seu propi pes ideal en funció de la seva genètica, estil de vida, estat de salut, etc. Per això no es parla de pes idel, sinó que es parla de pes recomanable, i mai és un pes concret, sinó que és tota una franja molt àmplia de pes que va d'un mínim a un màxim recomanats. A més, i com ja t'he dit, el teu pes està bé. Molt petons!!