Fa molt de temps que estic enamorada del mateix noi
Hola , el meu problema és que fa més d' un any que vaig darrera d'un noi però ell passa una mica de mi. Alguna vegada he parlat amb ell per whatsapp però són converses molt ximples. He intentat oblidar-me d'ell però em resulta impossible. Si us plau dieu me que puc fe, gràcies
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
És difícil oblidar-se d'una persona important, però el primer pas és prendre la decisió d'oblidar-lo. Sabem que és difícil, però no impossible!
Comença posant distància física (deixar d'anar tant amb ell, si és el cas), però també virtual (deixant de mirar les connexions al whatsapp, deixar de seguir-lo a les xarxes socials, o de mirar el seu mur, treure les notificacions del seu estat...). D'aquesta manera podràs centrar-te una mica més en tu i en altres coses que t'importen. Fes activitats amb les teves amigues, però també amb la teva família!
És important que deixis d'enfocar-te en ell i comencis a posar el focus en la teva vida, i a posar-te com a protagonista, d'acord?
Veuràs com mica en mica, aconseguiràs que no giri tot entorn d'aquest noi!
Una abraçada!
www.consultajove.cat