Publicació perdre la gana
Hola!
Fa uns dies vau publicar una noticia que afirmava que s'havien detectat casos de nois que s'autolesionaven per a perdre la gana. (http://www.adolescents.cat/noticia/23845/detecten/joves/autolesionen/perdre/gana/sis/instituts)
Vaig llegir comentaris que, com jo, son persones que estan totalment perdudes en aquest tema. Osigui, quina relació té autolesionar-se, tallar-se, etc... en perdre la gana? Osigui es que no trobo la relació!
Crec que responent-me a mi podrem respondre tots els comentaris que ho preguntaven! Mil gràcies!
Sara Bujalance

Hola someone! La pregunta que fas és molt interessant. En realitat no té res a veure. Si una persona té gana, la tindrà tant si es fa un tall com si no. De fet, el títol de la notícia no és del tot correcte perquè quan una persona que té un trastorn de la conducta alimentària es talla, no ho acostuma a fer per mirar de passar la gana, sinó que ho acostuma a fer perquè té moltes dificultats per gestionar el seu patiment i les seves emocions, i fent-se un tall se sent alleujada momentàniament, tot i que després acostuma a sentir-se encara pitjor. O sigui, és una manera de canalitzar emocions que fan mal i que no troba cap altre manera de gestionar. Quan algú es fa talls vol dir que alguna cosa no va bé, i que és greu, de manera que és fonamental que rebi ajuda professional per tal de solucionar els problemes que té. Espero haver pogut resoldre el dubte! Si algú necessita es troba en aquesta situació o creu que coneix a algú que pot estar passant-li podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09, i us ajudarem. Molts petons!!