Vergonya per portar sostenidors
holaaa! Tinc 12 anys.
El cas es que ara que arriba l'estiu i fa molta calor...les meves amigues porten tirants i per radera s'els hi veuen els sostenidors.
A mi em fa molta vergonya anar amb samarretes de tirants i que s'em vegin els sostenidors... A vegades em pregunto "NO TENEN VERGONYA ELLES?"
Jo sempre porto samarretes normals però... No vull seguir portant lo de sempre. A més, tinc motes samarretes de tirants que no em posso mai, només per tenir vergonya...
Em fa tanta vergonya anar a l'institut ensenyant els sostenidors...no sé que fer! Apart, ho he comentat a la meva mare i només diu "TU PORTES EL QUE VULGUIS, CADASCÚ TÉ ELS SEUS GUSTOS"
A mi aquesta resposta no em serveix...jo ja sé desde petita aquesta frase, i la penso respectar!!
Em dóna igual la "moda", mentre no anem despullats o despullades...😂
Resumin...m'agrada portar samarretes de tirants però tinc vergonya de que s'em vegin els sostenidors. Què faig??
Ajuda,gràcies. Petons😘😘😘
InterPersonal

Hola sensenom07,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Quan una cosa ens fa vergonya, hi ha una pregunta que és clau per saber com reaccionar: "és important?"
Per exemple, si et fa vergonya que se't vegin les tires dels sostens, però no et molesta portar samarretes de màniga curta, no hi ha cap problema!
Però si per tu és important posar-te les samarretes que vulguis, potser hauràs de començar a menjar-te la vergonya i fer la prova: Posa-te'n una durant un dia i comprova quines reaccions hi ha al teu voltant!
Si això és massa atrevit, pots començar portant samarretes amb l'esquena creuada (on només es vegi una mica la tira dels sostens) o anar a la merceria i demanar una "peça" per portar-los creuats a l'esquena. Utilitzar sostens del mateix color que la samarreta també afavorirà que no es vegin tant!
Tu has de decidir què pot més: si la vergonya o no poder portar les samarretes de tires!
Una abraçada!
www.consultajove.cat