Insitut de teatre
Hola,
a mi m'agrada molt ballar i m'agradaria anar a l'institut del teatre. De moment ja faig 4 hores de dansa a la setmana i l'any qué vé 5. Jo vull entrar de cara al batxillerat però m'han dit que allà només agafen a nenes molt primes i el cas és que jo estic prima però tinc molta cuixa. Com em puc aprimar de les cuixes? Quins exercicis puc fer? Què monjo(Sóc intolerant a la lactosa)??
Sara Bujalance

Hola maduixa! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos, el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cuixes, menjant equilibrat i fent esport de forma habitual, com ja fas. Exercicis com l'step, anar en bicicleta o patinar t'ajudaran a treballar cuixes concretament. Aquests exercicis també t'aniran bé:
De totes maneres, no facis cas dels rumors sobre els criteris de selecció de l'institut del teatre. Si vols prova d'entrar, prova-ho, ells mateixos ja et diran què es necessita per accedir, i dubto molt que el volum de les cuixes sigui un criteri. Segur que el talent de la persona és molt més important, així que tranquila. Molts petons!!