Es urgeeentt 12345678
Holaa!!
Ja u vai preguntar però no em vau respondre,
El meu pes no esta be oi?? Peso 72kg i medeixo 1,58 tinc 13 anys.
Digueu maneres per aprimam,exercicis, rutines dietes .... M agradaria pesar 59kg o menys
Sara Bujalance

Hola! No et fixis en el pes en concret ja que és molt relatiu i depèn de moltes coses, com la genètica, l'estat de salut, l'estil de vida, l'estat de salut, etc. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és ser constant en dur a terme un alimentació equilibrada, variada, completa i suficient (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
També és important que facis esport habitualment. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. I si tot i fer això continues tenint dubtes sobre el teu pes, el que has de fer és demanar-li consell al teu metge. Molts petons!!