Cuixes
Hola bona tarda!
Tinc una obsessió amb les meves cuixes. No m'agrada gens el meu cos, però les meves cuixes són el pitjor. Últimament m'he aprimat bastant de la panxa ja que menjo menys i tampoc em vull engordar molt. Els meus amics diuen que estic bé però quan em poso pantalons curts veig les cuixes súper gordes i no passo vergonya. A mes, les altres noies les tenen molt més primes que jo, i nose que fer perqué s'aprimin. Siusplau ajuda'm. No se si tinc un problema amb el mes PES pero estic molt obsessionada.
Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cuixes, menjant equilibrat i fent esport habitualment. Fer esport, de fet, és una bona manera de treballar el cos. Si vols treballar cuixes en concret fes bicicleta, step, patinatge o exercicis com aquests:
I molt de compte amb menjar menys. Menjar poc no és bona idea per aprimar, ja que tot i que al principi baixis de pes, a mig/llarg termini té un efecte rebot i es torna a guanyar el pes perdut, i molt sovint s'engreixa més del que s'havia aprimat. Per això la única manera d'aconseguir un bon pes és ser constant en una alimentació equilibrada, variada i suficient (sense passar gana).
I el més important de tot, no t'obsessionis! Pren-t'ho amb calma i no permetis que la preocupació pel físic condicioni la teva vida. La teva vida és teva i et mereixes gaudir-la tinguis el cos que tinguis. Molts petons!!