Estic fet un lio...
Hola, vull ser anònim per aquesta consulta.
El que hem passa es que sento que m'agrada una noia, però a la vegada m'he liat amb una altre i nose que fer ja que a la segona li agrado.No vull fer-li mal però desprès d'això nose com dir-li que no.Si us plau ajudeu-mee!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et demanaria: veu deixar clar que era un lio i ja està o hi va haver expectatives de que a part del lio hi pogués haver alguna cosa més? Si era lio i prou, doncs els dos heu d'assumir que era allò i prou i que no hi ha espai a confusions ara. Si no va quedar clar, t'hauràs d'afrontar a la situació de deixar les coses clares ara. Evidentment li farà mal a la noia si li agrades, però ho pots fer delicadament i amb to tranquil. Més val que li deixis els coses clares ara ja, serà més fàcil pels dos i ella té dret a seguir fent els seus plans sense seguir amb falses expectatives sobre tu. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat