He recaigut en la Anorexia??
Hola, mira fa temps ja, que vaig fer una consulta dient que era diabètica i cada cop menjava menys i tal.
He anat uns mesos que em sentia bé amb mi mateixa, es a dir, amb el meu cos i tot, com si m'hagues pujat l'autoestima.
Però fa pocs dies una nena em va dir: "jo trobu que t'has engordat". I clar això em va fer veure que si que estava gorda, i clar ara m'ha baixat l'autoestima, no tinc ganes de menjar, tot lo que menjo despres em venen ganes de treure-ho.
Ara començo a menjar més lent, i sense que ho vagi me mare llenço encara que sigui per exemple: dos talls de peix, els llenço perque se que no engraixare tant.
ara em moc més per perdre pes.
Ahir em vaig trobar tot el dia marejada pero no li vaig donar molta importànica.
Se que no estic fent bé, però em sento millor així.
Penso: " si aprimo potser agrado més" i així ho faig i començo a aprimar fins arribar un punt que no em puc aixecar de lo marejada que estic i llavors m'en adono que lo que estic fent no està bé.
Ajuda siusplau, vull aprimar ràpid, i ser que fent dieta no servira per res. ajuda tinc por, no li vull dir a ningu, no vull que sentin pena per mi saps?
Contesta quan puguis, gràcies!
Sara Bujalance

Hola Anoieta! Sé que tens aquest pensament al cap ("si aprimo potser m'agrado més"), però és molt important que no li facis cas, és un pensament trampa perquè tot i aprimar no et sentiràs millor. La forma de sentir-te bé amb tu mateixa és millorant autoestima, no aprimant. Amb una bona autoestima t'acceptaràs tal i com ets i no t'influenciaran els comentaris d'altres persones com el que t'ha fet aquesta noia. A més, que aquesta noia digui que has engreixat no vol dir que sigui veritat, potser ho diu per molestar-te només. I, molt important, Anoieta, deixar de menjar és perillós sempre, per a tothom, però per a algú que pateix diabetis com tu és encara més perillós. ÉS MOLT PERILLÓS per a la teva salut, pots tenir problemes de salut realment greus. Per solucionar aquest problema és necessari que parlis amb els pares. Ningú sentirà pena per tu, al contrari. Demanar ajuda quan es té un problema és el que fan les persones valentes. No tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen dret a ajudar-te, tal i com faries voldries fer tu si ells tinguessin un problema, així que parla amb ells el més aviat possible. Si et resulta més fàcil pots provar a escriure'ls una carta o un e-mail per a que llegeixin què t'està passant sense que tu hi siguis davant. Si necessites parlar truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts petons!!