Els meus pares discuteixen molt
Hola!
Tinc 14 anys i estic molt trista...
Els meus pares no paren de discutir. A la minima ja s'enfaden, hi han vegades que no es parlen durant tot el dia, m'espanta molt perque tinc por de que s'ha separin o cosa aixi. Jo voldria fer algo perque no ho fessin pero no se que haig de fer perque no discuteixin... Que podria fer perque no s'enfadin a la minima?
Petons, SYD.
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La veritat és que en les discussions de parella, tu no hi pots fer gran cosa. Els pots demanar als teus pares que no es discuteixin davant teu, ja que això et fa mal i et fa preocupar, potser així aprendran a portar les discussions en privat.
De totes maneres, recorda que dins la família hi ha dues relacions diferents: la de pares a fills, i la de parella. La de pares la tindràs sempre assegurada! (ells mai deixaran de fer de pares). Pel que fa a la relació de parella entre ells dos, no la pots controlar i hauràs d'acceptar les decisions que prenguin ells per estar millor.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat