AJUDA!
SOCORS!
hola tinc 15 anys apunt de fer 16 i fa mig any que fumo... m'agradaria dir-li a la meva mare el que pasa pero no soc capaç...com l'hi podria dir? quin es el millor moment? necesito ajuda!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, està bé la intenció de voler-li dir i no ocultar. De totes maneres no se si hi ha "la manera excel.lent" de dir-li que fumes. Depèn de com la teva mare valori que algu fumi i que algu fumi amb 15-16 anys. De totes maners, el millor moment és quan estigueu en un moment tranquil i com, dient-li que li vols dir una cosa, però que no saps com s'ho agafarà. Això si amb un to tranquil i adult! Sinó et veurà com una criatura i encara li serà més difícil acceptar-ho. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat