Com engreixar
Em diuen que estic molt prima tinc 13 anys i peso 42 quilos i mesuro 1,59, em bec bé però sempre em diuen que estic molt prima. No se'm veuen els ossos ni res. Alguns em diuen que estic creixen i el cas es que menjo moltíssim no se que faig per estar tant prima. Que puc fer per engordar-me uns quants quilos més? Moltes gràciess
Sara Bujalance

Hola! La millor manera d'aconseguir un bon pes és menjar equilibrat (com marca la piràmide alimentària), variat, suficient (sense quedar-te amb gana) i repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, que no triem ni podem canviar, i que per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Tot i així, pensa que ets joveneta, encara tens anys per davant per créixer. Tingues paciència i ja veuràs com el teu cos, a mida que va madurant, va prenent més "forma" tot i potser no engreixar. I, per últim, el que també és important és que vagis a fer-te revisions al metge per tal de confirmar que el teu estat de salut està bé. MOlts petons!!