No se com dir-li
Fa uns mesos em vaig adonar de que una de les illors amigues que tinc, en realitat, m'agrada. Ja fem abraçades i petons a la galta i aixo, i per whats parlem casi com si sortissim. Jo el que vull es dir-li el que sento pero no em vec capaç, a part que ella és molt més popu que jo i tinc por que em digui que no per aixo...
InterPersonal

Hola!
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
A vegades les relacions d'amistat i d'amor es poden separar per una línia molt fina. No sabem què sent ella per tu. Potser abans pots observar com és el seu comportament: tira-li alguna indirecte, mira si es posa nerviosa, si s'interessa per tu... potser així tindràs més pistes de què sent ella per tu.
De totes maneres, si tu necessites dir-li, endavant! Sigues sincer i honest i a veure com reacciona... Si et diu que ella sent el mateix, fantàstic! i si et diu que no... ho hauràs d'acceptar i mirar de passar pàgina. Com? Doncs posant una mica de distància entre vosaltres i obrir-te a altres amics, fent coses que t'agradin...
Has de decidir tu quin és el moment, acceptant totes les possibilitats.
Una abraçada valent!
www.consultajove.cat