Vull aprimar-me la panxa! Urgent!!
Hola, tinc 15 anys, medeixo aproximadament 1.58 i peso 56.5.
Fa ja 9 mesos que vaig deixar el bàsquet, i des d'aleshores, el meu pare fa bromes que faig panxa, la meva mare diu que m'haig de comprar pantalons perquè faig una talla més, etc.
Això, m'afecta una mica, perquè ja sé que faig panxa però no m'agraden que m'ho diguin.
Per això vull fer alguna dieta o algun esport que m'ajudi a reduir la meva panxa una mica per quan arribi l'estiu.
Siusplau ajuda!!!
Moltes gràcies
Sara Bujalance

Hola Olita6! El teu pes està bé, així que no t'amoïnis perquè no et sobra res! El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat i tal i com dius tu, fer esport. Si ja no fas bàsquet, pots provar a sortir en bici, a patinar... Pots provar d'apuntar-te a fer algun altre esport com natació, aeròbic... I també pots quedar amb els amics de tant en tant per jugar a bàsquet a algun parc del teu municipi. Si vols treballar panxa en concret fes exercicis amb un hula-hop, que va molt bé i els pots fer a casa. Però el més important és que parlis amb els pares i els diguis com et fan sentir els comentaris que et fan. Segur que te'ls fan de broma, i segur que pensen que el teu cos està bé. Però no saben que, en realitat, amb aquestes bromes et fan mal, per això els has de dir. Ja veuràs com entendran què et passa i deixaran de fer-te bromes. Molts petons!!