Què sento?
Hola, és la primera vegada que faig una consulta, perdoneu si no és aquest l'apartat adient per la meva consulta. M'agradaria ser anònima.
El cas és que ja fa uns 6 mesos que tinc una relació amb un noi, m'hi sento molt a gust i tot ens va perfecte, el problema és que quan vaig conèixer el seu germà vaig sentir'm-hi molt a gust, és diferent al meu novio però comparteixen gestos i maneres de fer que els relacionen.
No sé ben bé perquè vaig connectar molt amb ell i ara tinc moltes ganes de repetir les converses profundes que em feien sentir tan i tan bé, i que, mica en mica hem deixat de tenir, potser per por d'enamorar-nos o de sentir alguna cosa. No sé si m'estic enamorant d'ell, si ja ho he fet o si o només l'hi he agafat carinyo.
No he deixat de sentir res per al meu novio, la relació, com he dit abans, va perfecte i sento el mateix que el primer dia.
Puc sentir-me "enamorada" o atreta psicològicament per dues persones a l'hora?
Moltes gràcies, espero resoldre el dubte aviat
petons
InterPersonal

HOla bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal i et confirmo que has encertat el consultori!
L'atracció és un sentiment d'interès cap a una persona, ja sigui sexual, intel·lectual o per la manera de ser. Per tant, si no apareix cap altre tipus d'atracció, no hi ha cap problema perquè et portis bé amb el germà de la teva parella!
Jo no puc saber què sents exactament per cadascun d'ells, però tu mateixa dius que la relació amb la teva parella és perfecte, per tant, mentre amb la teva parella mantinguis els tres pilars de l'amor (desig o intimitat, amistat o cura i compromís) i ho barregis amb una mica d'admiració mútua.... anirà bé!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat