Friendzone...
Hola!
Haber, doncs a mi m'agradaun noi, i després de uns 4 mesos sent amics, es va enterar que li agradava. Amics meus van dir-li si l'agradava,inclus una amiga meva li va enviar per wats un text molt llarg. Però ell va dir que sol em veu com una amiga y que no veu re que li atraigui de mi.
Ara estic molt ''plof'', no se que fer la veritat. Ja no li puc ni mirar a la cara, i menys parlar amb ell perque se que aixó em fara més mal,hedecidit que ja no aniré derrera seu, que si realment vol ser amic meu o coses així ja vindrà ell.
És una bona decisió?
Gràcies!
InterPersonal

Hola Laurita,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Per molt greu que em sàpiga, crec que aquest noi ja t'ha deixat clar quina és la seva situació, que no vol una relació de parella amb tu.
Sé que fa mal que et diguin això, però així ja saps que et toca oblidar-lo. Com? Doncs intentant posar una mica de distància entre vosaltres (deixar de parlar, deixar de seguir-lo a les xarxes socials, intentar no saber com és el seu dia a dia) i sobretot, centrar-te en TU! fes allò que t'agrada i sobretot, fes coses amb les teves amigues i la teva família!
I veuràs com, de mica en mica, aconseguiràs estar millor!
Una abraçada!
www.consultajove.cat