No sé com oblidar-lo
Hola, tinc un problema perquè des de fa un any m'agrada un noi, i fa uns dos mesos que em vaig atrevir a dir-li (cara a cara, no per whatsapp ni res per l'estil), però durant aquest temps m'ha estat fent bromes de mal gust sobre els meus sentiments cap a ell. Jo he pensat en oblidar-me d'ell perquè si m'està fent aquestes coses millor que me n'obilidi però no sé com fer-ho perquè m'agrada molt. A més a més, el meu grup d'amigues i el seu grup d'amics sempre ens ajuntem i així em seria molt més difícil oblidar-me d'ell. Si us plau, em podries dir algun truc per oblidar-me d'ell?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Malauradament quan ens declarem a una persona, correm aquest risc, oi? Crec que vas ser molt valenta de dir-li el que tu sents, però ara et toca oblidar-lo.
Potser serà difícil posar distància física (si les vostres colles van juntes... pot ser complicat), però sí que pots agafar "distància virtual", és a dir, deixar de seguir-lo a les xarxes socials i intentar saber el mínim del seu dia a dia.
A més, pots aprofitar aquest temps per estar centrada en tu, en el que t'agrada i en fer coses amb les teves amigues i la teva família. Posa el focus en tu i veuràs com mica en mica estaràs millor.
Una abraçada!
www.consultajove.cat