Podria..? Si us plau, urgent!!
Hola!
Tinc 13 anys desde el gener, i em passa això...
Sóc la millor amiga d'un noi desde que tenim memòria els dos, i ell sap que jo corro molt, ràpid i aguanto molt, perquè també a vist les meves copes i medalles de 1 lloc d'atletisme, i ell m'ha dit que li ajudi per ell també aguantar-hi molt i còrrer molt, i em dit de començar el dia 20 de juny, y li he dit que fariem, un dia al mati, un dia a la tarda, un dia al mati, i un dia ala tarda..
Els dos estem molt emocionats per això, però jo no se si hu podria fer, per això escric aqui...
Jo sóc prima per consitució, perque la meva mare no se que li va passar amb l'embaras que era molt gordeta i de cop vaaig aprimar molt (dins la panxa) i va començar a ser un embarass de risc, però igualment vaig sortir molt sana i el metge va dir que era impresionant que sigui viva al naisament i tan sana, però bueno, jo ara mateix medeixo 1'56 i peso 39'800gm crec que estic bé de pes, però la majoria pesa poc més de 40...
Creieu que podria còrrer com vui,perque m'apassiona correr, jo podria? Si ho faig tindria risc de alguna cosa per ser massa prima?
Adeeeuu ^.^
Sara Bujalance

Hola AmigaLola! Fer esport és una molt bona idea sempre, tant si la nostra genètica és de ser prim o no, però tot i ser molt saludable i molt beneficiós l'esport pot ser arriscat si no es practica de forma moderada i amb supervisió. El millor que podeu fer és demanar als pares que us apuntin a un poliesportiu de cara a que un especialista en esport us aconselli i us doni pautes. També li podeu demanar consell al professor d'educació física de l'escola, ell/a us pot donar pautes per córrer de forma segura, i també us pot recomanar llocs on ser entrenats per córrer. I el que també podeu fer és visitar el metge per tal de que us aconselli sobre quin ritme d'esport heu de seguir cada un. Demanant opinió a un expert en esport i/o al metge podreu fer esport de manera completament segura. Molts petons!!