M'agrada el meu cosí pero es 13 anys mes gran que jo
Hola,
Tinc un problema m'agrada el meu cosí segon que es el cosí del meu pare, ell te 28 anys y yo 15. Ens passem el dia parlant pero nose si nomes ell em veu com la seva cosina petita o com mes alguna cosa mes. Y m'agradaria saber que podria fer.
Moltes gracies.
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A vegades ens sentim molt ben acompanyats per persones molt més grans que nosaltres i això pot fer que fins i tot ens n'enamorem o ens sentim atrets per aquesta persona.
Però has de pensar que hi ha una diferència d'edat molt important i que a més, sou família. La diferència d'edat, més que els anys que us porteu, té a veure amb els diferents moments vitals que esteu vivint. Segurament tu estàs acabant l'Educació Secundària i et toca plantejar-te el teu futur acadèmic (batxillerat, cicle formatiu...) i ell és molt possible que estigui immers en el món laboral i amb algun projecte personal al cap... Per això és complicat que aquesta relació acabi materialitzant-se.
Així que potser hauràs de començar a posar una mica de distància o de canviar la perspectiva, perquè sinó pots arribar a patir molt! Em sap greu dir-te això, però t'has de protegir i cuidar-te ;)
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat