PF
Aquesta consulta ja la vaig fer...pero no la trobo així que la tornaré a escriure, quan era petita, una nena es va fer amiga meva a l'escola. Va pasar un temps, a segon de primaria, i va comenzar a tractar a tptes les Amigues seves com esclaves, li haviem de fer massatges, portarli les coses...un cop fins i tot em va intentar ofegar en una piscina. Quan vam anar al institut, ens van separar de classes, encara la odiaba pero totes les coses dolentes que m'havia fet ja que totes les meves Amigues m'havien abandonat per ser Amigues d'ella. M'insultava, em feia patir molt...FA poco va tenir bulimia i es tallaba els tornells. Vaig sentir pena pero ella pero ARA que esta prima, ja te una bona salut i tots els nois lo van darrere, a mes d'enveja en sentó con una Mérida ja que tinc la sensación de que ella a triufat sent la dolenta. Un día vaig quedar amb la meva exmillor amiga (que també es va fer amiga d'ella) i va dir que corres darrere d'ella. Lo vaig fer gas perqué pensaba que volia ensenyarme una cosa i quan en vaig donar compte había anat a saludar a la nena aquella...jo vaig quedarme con una piedra i después vaig tornar corrents a con erem avans. Vaig quedar con una tonta. No se con oblidarme de tot si jo sòc una noia grasa, lletja i bastante pesada i ella es prima, guapa i mira que segueix a nt una bruixa 😢.
InterPersonal

Hola Azeta,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et faci ràbia aquesta situació i que la sentis com una injustícia. De totes maneres, quan sentim que una persona no ens vol al seu costat, el millor per nosaltres és allunyar-nos. Què t'aporta una amistat amb ella? Et fa sentir millor? Et fa sentir estimada?
És important que sapiguem escollir els nostres amics, ja que ells poden ser una part molt important del nostre benestar. Sé que és difícil, però has d'aprendre a fer aquesta selecció. Veuràs que en un temps et sentiràs molt millor i més lliure (sense estar pendent del que ella digui).
Una abraçada!
www.consultajove.cat