Amor <3
Hola Elena!
Mira, et volia fer una pregunta que em te una mica capficada... El cas es una mica estrany i complicat...
Tinc 14 anys i hi ha un noi davant el meu pupitre de la classe que sempre es gira per demanar-me coses, els rotuladors, el tip-ex, sempre troba qualsevol motiu per girar-se, sempre em tira la canya i em tira indirectes.(fa dos any que em va demanar per sortir, però li vaig dir que no estava preparada..i ara m'agrada una mica)
El cas es que fa poc que una molt amiga meva es va posar al meu costat, i a partir d'aquell moment només es fixa amb ella.. ni em parla ni em demana coses com abans, ni em tira la canya; el noi li tira la canya a la meva amiga!!! no ho entenc!!! el cas es que la meva amiga té més bon cos que jo... suposo que ja m'entens, i tinc una mica de complexa per aixo..la meva amiga s'ha liat amb bastanta gent, i es una de les noies populars.. tothom la desitja...però es amiga meva no?
Siusplau Elena, dona'm consells per superar aquest tràngol amoros i personal... merci de veritat
AJUDA!
InterPersonal

Hola Natalia! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que no et serveix de res definir-te apartir del físic. Les relacions no funcionen per si ets més guapo. Pensa què fas tu per aconseguir tenir converses o relació amb ell. A ell li vas dir que no i de totes maneres t0ha seguit mostrant interés un bon temps. Mira si ara que sents algu per ell pots fer algu per apropar-te a ell i parlar-hi més, etc. Si ell només valora el físic, demana't: m'interessa algu que només valora el físic d'algu? Però abans de tot mira què fas tu per mostrar-li que estàs interessada en ell. Ell pot notar d'alguna manera aquest interès? Eli aulet www.interpersonal.cat