Ell m'agrada..
Hola,tinc un problema bastant greu per a mi..resulta que fa un temps em vaig enamorar d'un company de classe amb el que mai havía parlat.. pero esque entre ell i jo hi havíen moltes mirades i somriures i com una tonta em vaig pillar... no soc una noia 10,es mes, per a mi soc una de les mes grasonetes pero encara crec que tindré una oportunitat amb ell pero la meva millor amiga m'ha dit que a ell encara li agrada la seva ex (que ja fa 2 anys que ho han deixat) jo encara noto que em mira pero nose que fer.. i si em llenço i ell no sent el mateix? Que deuria fer? Gráciees!!
InterPersonal

Hola QTB19! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que no cal ser una noia 10 per a què algu es fixi amb nosaltres. Jo no crec que existeixen gaires dones 10....i el físic no ha de ser un punt fonamental en trobar parella. Si definim el nostre valor pel físic que tenim , malament anem. Quantes decepcions ens enduriem!! Les relacions no funcionen perquè siguem més guapos, funcionen perquè tenim habilitats per relacionar-nos!! Doncs, confia en aquestes miradetes i somriures! això si que és important!! Pots fer vàries coses: pots intentar seguir per aquest camí de les miradetes, intentant fer algun pas més i anar guanyant confiança, o pots dir-li directament de cara a cara! Si ell no sent el mateix, tu com a mínim hauràs vist que ets capaç de ser valenta. Per altra banda, sempre ens poden dir que no! però això no vol dir que mai funcionarà i que mai trobarem a algu que ens correspongui. És simplement que en aquest moment i amb aquesta persona ara no ha funcionat, però hi haurà moltes més oportunitats si estem oberts. Endavant! Eli Aulet www.interperosnal.cat