amor dos anys més gran
Que faig??
Hola Adolescents.cat, m'adreço a vosaltres perquè haveu-re si em podeu resoldre un tema: m'agrada un noi del meu cole, pero es 2 anys mes gran, tímid i es el fill de la directora de secundaria... Que faig?? Esq es el fill de la directora i si s entera ell q li agrado i jo no li agrado i sa mare s entera em podria afectar, pero que puc fer perquè es fixés en mi??
Gràcies Adolescents.cat, agraeixo el vostre consultori.
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot et trauré un pes de sobre dient-te que si la directora se n'assabentés, no crec que tingui cap conseqüència negativa per tu, ni que t'afecti en les teves notes. Per tant, oblida't de la seva família!
En segon lloc, si t'agrada aquest noi, sempre pots intentar contactar amb ell a través de les xarxes socials o d'algun amic que tingueu en comú. Intenta preguntar-li alguna cosa per mirar si teniu punts o aficions en comú, així serà més fàcil que tingueu una conversa i per tant, que us pugueu conèixer més i anar veient com evoluciona....
Una abraçada!
www.consultajove.cat