Amor a Hungría.
Hola! Mira tinc un problema molt gros... estic enamorada. Pero no del meu veí, no. D'un noi d'Hungría. Ens vam coneixer per Chatroulette. A partir d'allà tot va ser perfecte, com la millor pel·lícula d'amor. Parlant sempre amb la webcam... tot preciós. I em vaig començar a enamorar, molt. Sabeu el que es plorar cada nit pel simple fet de saber que mai el podré veure? Que mai podré veure aquell somriure tan perfecte, que em mata y que cada cop m'agrada més, en persona? Es mirar les seves fotos o llegir cualsevol conversa i ficar-me a plorar, pero amb el més gran i sincer somriure de tots. M'encanta. I jo a ell. Vem conectar des del primer moment. Pero hi ha un altre problema. Té 18 anys, jo 13. En realitat, fisicament no es nota, semblo molt més gran, i també em consider-ho madura per la meva edat. Constanment penso que qué merda estic fent amb la meva vida, enamoran-me d'un tío tan impossible d'aconseguir però, i si mai torno a sentir el mateix i estar corresposta? No ho sé... Ajudeu-me si us plau! Mil gràcies<3(:
InterPersonal

Hola nuriaaasdfghj! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Quina trobada més especial! és cert que a la vida hi ha moments perfectes! Estic d'acord amb tu que hi ha certes dificultats en la relació, com dius. Dóna't temps i de moment disfruta del contacte que teniu, encara que no puguis posar data de si el veuràs o no, de com avançarà això o de si no avançarà. Dóna't temps per anar comprenent tota aquesta situació i veuràs com vas trobant respostes epr tu mateixa. Si et preocupa el que em demanes de si mai tornaràs a sentir el mateix i si trobaràs una altra persona que et correspongui no et preocupis, hi ha més homes de la nostra vida realment, Només a les pel.licules ens han fet creure que no, que tot ha de ser molt romàntic i un conte de fades amb un princep blau i prou! Però aquesta no és la realitat! Confia! Hi ha molta gent amb qui ens corresponem! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat