Ajudeu-me amb un noi plis!
Hola adolescents :)
Vereu,
Ja estem acabant el curs i al meu costat s'asseu el noi que em mola. Soc una mica timida pero cuan fem bromes ens ho passem bé els dos i ens riem pero ara s'acaba el curs i no se que fer, si dir-li que m'agrada o callar. A més a més, ell fara un batxillerat i jo un altre, almenys estarem en les materies comunes pero no sera el mateix. A més ell es dels "popus" i jo no.
Que faig?
Gracies i petonets!! :)
InterPersonal

Hola anònima!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
No tinguis por dels canvis! Potser no fareu exactament les mateixes assignatures, però continuareu compartint les matèries comunes i a més, tindreu anècdotes per explicar-vos!
Jo no puc dir-te què has de fer, ja que és una decisió que has de prendre tu. A tots ens fa por declarar els nostres sentiments a una altra persona, però si no ho fem, tampoc sabrem la resposta. Tu decideixes el temps que vols estar així. No hi ha cap pressa, no has de prendre la decisió avui. Medita bé què t'agradaria dir-li i quines poden ser les possibles respostes. Llavors decideix la teva acció i... en funció de la seva reacció veuràs cap on tirar.
Una abraçada!
www.consultajove.cat