gimnastica
hola!!! Siusplau no em diguis que no sas sobre aquest tema i no em pots ajudar...
el que pase es que a principi de curs vam começar a fer volteretes, la latera, coses sencilles, vgeia que ere elastica aixi que vaig començar a fer coses a casa (de gimnastica ritmica), la veritat es que m'agrade molt aixo de fer activitats de elasticitat, ara faig cada dia uns 30-45 minuts o mes de gimnastica, pero a casa, mai he fet re d'aixo i em vull apuntar a una escola, pero els meus pares diuen que no m'apuntaran a cap lloc pels diners... a casa no tinc prou lloc i m'agradaria l'any que ve anar a una escola de dansa contemporanea, que es el que vull fer...
Hem podries aconsellar tant sobre dansa contemporanea i lo dels pares siusplau??
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Em sap greu donar-te aquesta resposta, però la veritat és que nosaltres no coneixem gaire el món de la dansa. Tot i així et passo aquest enllaç sobre centres de formació que he trobat:
Pel què fa als pares, potser hauràs de parlar amb ells tranquil·lament i explicar-los aquesta vocació que has descobert. Segurament, si hi ha dificultats econòmiques, és normal que vulguin assegurar-se que a tu t'agrada. També pots intentar negociar el pagament de l'escola (ja sigui fent feines a casa, o amb alguns estalvis que tinguis), potser si et veuen tan implicada, veuran que t'ho prens seriosament.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
www.consultajove.cat