Pot ser que li agradi?
Crec que estic enamorada del germà gran d'una companya de classe.
Ens portem 4 anys i em sento una mica intimidada quan parlo amb ell, però les converses que tenim sobre llibres i frikades en general se'm fan molt amenes i realment m'entén quan parlo. Podem arribar a parlar fins altes hores de la nit sense adonar-nos ni voler acomiadar-nos. Tot aixó pel Whatsapp, que consti.
Parlem normalment i em sembla algú increiblement interessant i intel·ligent. No estic gaire segura d'agradar-li jo a ell, i em fa una mica de por dir-li. M'encantaria poder parlar dels nostres llibres preferits (Els Miserables y Las Ventajas de Ser un Marginado) cara a cara, i veure-li les expressions.
Realment no se que fer. Fa tot un any que parlem i jo tinc 15 y ell 19, que és el que més em tira cap endarrera...
Gràcies :)
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Si fa un any que teniu contacte (encara que sigui per whatsapp), ho tens molt més fàcil per proposar-li quedar alguna estona! Sé que pot fer vergonya, però així veuràs si ell en té ganes o no...
El tema de la diferència d'edat... a vegades no el problema ve per l'estil de vida i no pels anys que us porteu. Això s'ha de valorar en cada cas.
Si vols, primer proposa-li de quedar una estona per anar a fer un cafè, o li pots ensenyar alguna llibreria que t'agradi... i llavors ja veuràs cap a on evoluciona!
Una abraçada!
www.consultajove.cat