carreraaa i relacio amb els pares
Holaaa, faig 4t d'eso i ara hens han fet escollir el batxillerat i per triar ya penses en la carrera.Jo crec que vui ser pediatre, doctora, o coma aminim a lhospital, però no tinc ni idea si soc lo suficient inteligent si no he fa prou fastic si tin la suficient habilitat..
he intentat bscar informacio per interet pero no se onbiuscar ni pregunta, no els hi vui preguntar als meus pares perque si despres no entro o no ho aconegueixo o no vui feor no els vui decepcionar i ya va pasar amb el meu germa amb una altra cosa
hem podrieu dir on buscar o infrormar-me?
i cas a part que no tinc res d econfincaamb els meus pares perque he tornat de molts viatges i si manava malament i no magradava i fins plorava quan tornava els hi deia que tot mavia nat molt be i tal i res de laltre i si "tallo" amb uma molt amiga tampoc ho dic o intento amagar nose perqu eper por a decepcionaros o a que em facin preguntes o algu i no els i emano consell de res i sempr etic massa por de decepcionaros ma mare sofen per tot i mai se si esta orgullosa de mi i ho necesit nose no ho entenc ni yo!
moltes gracies
InterPersonal

Hola girl,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs la família sol ser un puntal important a l'hora de decidir el nostre futur i escoltar els nostres dubtes. També solen ser les persones que millor ens coneixen i, per tant, les que ens poden donar altres punts de vista.
Potser ara és un bon moment per parlar amb ells i a través d'aquest tema (el teu futur professional) potser anar ampliant el cercle de confiança a altres àmbits. Què et sembla?
Entenc que tinguis por a decepcionar-los, però segurament els sap més greu que no els tinguis la confiança suficient per explicar-los per on passes tu.
Pel què fa al batxillerat, potser ho hauries de comentar al teu tutor, ja que ell està més informat sobre com estan distribuïts els batxillerats, però ja et diré que si t'interessa la medicina o la infermeria, el més recomanat és la branca científica o ciències de la salut.
Espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
www.consultajove.cat