Dubte..
Hola!
Fa poc vaig fer una consulta on explicava com em sentia respecte al menjar.. Dons bé, he tornat a començat una dieta fa 1 setmana i mitja, abans pesava 58 i ara estic en 53,9. Aquesta dieta no és sana, i ho se, pero estic perdent molt i tothom em diu que m'he aprimat i bueno. Des de que vaig comença amb l'idea de perdre pes, a finals de Febrer (encara que amb aquesta merda del menjar porto com un any ha sigut aquests ultims mesos quan de veritat ''ho he pasat pitjor'' pero també m'he posat en serio), he perdut gairebé 12 kg. Al principi tot era més lent, 1 kg a la setmana, pujava, baixava.. Pero gairebé no es notava, pero aquest últim mes he baixat 6 kg i bueno, ahir i abans d'ahir em marejava tota l'estona (encara que no deia res per si era pel menjar...) perqué també podía ser per la calor no se, i avui i ahir molta gent m'ha dit que tinc els ulls decaiguts i grocs.
No se si té res a veure amb el tema del menjar, pero pot ser que pasi algo? Podría ser molt greu? Que puc fer jo sense haver d'anar al metge ni comentar-ho amb els meus pares? Gràcies!
Sara Bujalance

Hola mel! I tant que està relacionat. Tot aquest malestar, mareigs, ulls cansats i grocs.... té a veure amb el fet de no menjar suficient. I evidentment és greu, ja que tot això vol dir que la teva salut s'està veient molt perjudicada. Si continues així acabaràs a l'hospital. La única manera de solucionar-ho és menjant. Si menjar és realment complicat per a tu, el que has de fer és demanar ajuda als pares i al metge. Sé que costa parlar amb els pares, però ho has de fer. Ells t'estimen, es preocupen per tu i volen que estiguis bé, tal i com tu vols que ells estiguin bé. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i ells tenen dret a ajudar-te, així que com abans hi parlis molt millor. Molts ànims i molts petons!!